tirsdag 2. februar 2010

Mere Kanin...hihi


4 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Så koselig at du har lagt deg som følger inne hos meg :) Det er så hyggelig å vite at det er noen som titter innom igjen og igjen...og ikke bare den ene gangen :)

    Håper du får en fantastisk uke :)

    LiljeHvit :)

    SvarSlett
  2. God morgen.Du skrev at du hadde bestilt en ny Tilda kanin,det ble jeg nyskjerig på.Er det bare privat?eller kan flere bestille.De er jo bare helt herlige.Klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Hei....så nydelig rosebilde øverst...ligner på brudebuketten min:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar og jeg må virkelig si at du har en kjempefin blogg:) Jeg er ganske ny i blogg verden enda føler jeg, og skulle visst et par ting om hvordan man former bloggen sånn utseendemessig til å bli enda bedre. Med det kommer seg nok etterhvert;) Hvordan har du fått til å få brukt hele siden bl.a?
    De kaninene Lillian lager er kjempesøte, har veldig lyst å bestille meg en selv.
    Kommer til å titte innom her flere ganger:)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett